FoLlOwErS :))

Saturday, 13 August 2011

Cinta Kau Dan Aku

' Apa jadi DRIVER ' ? Hei Risya , dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja MILAH tu sampaikan jawatan DRIVER pun kau terima ? Dah - dah , balik kampung saja ! Tolong mak kat warung lagi bagus .  Apa kau ingat kau tu JANTAN ke ? Nak jadi DRIVER , ' marah Mak Timah !
 ' Kalau saya kata kan saya tak kisah untuk memperisteri kan awak ? Dan saya juga sebenarnya suda mula menyukai awak , ada kah awak akan berubah fikiran untuk menerima saya ? ' soal FARISH HAKIMI dengan wajah serius .
 ' Sayang , dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia menjadi suami sayang . Abang harap Risya boleh menerima abang dalam hidup Risya. Percaya lah abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang yang sah . '
 ' Sebaik sahaja kaki FARISH HAKIMI hendak melangkah masuk ke balai berlepas , dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenali nya . Suara yang sememangnya amat disayangi . suara yang menyebabkan dia ketawa , suara yang menjadikan hidup nya ceria  , suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya .Tidak , dia tidak perlu mendengar suara itu lagi . Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya ? Bukankah suara itu yang telah meragur kepercayaan ? - Tamat -

No comments:

Post a Comment