FoLlOwErS :))

Monday, 15 August 2011

Blogger ?

Aduhh ! Blogger aku burukk nyaa ! Haiss , mcm mane nie ? Sapa bolehh tlg ! Haha .. Blogger aku burukk ! Burukk ! Bencii nyaa ! Haiss ~ KBaii ~

Akakk Hajar Sadon :))

Akakk nie baikk nan aku !  Aku sayangg dia sanadd ! Hurm ? Aku na jadi kann dia akakk angkat aku , tapi malu lha na cakapp ! Akakk hajar nie  baikk tau ! Cantikk , sopan hurm and banyakk lagi lha  ! Haha , Butheway , aku sayangg akakk hajar ! Aku kalau bolehh takna lha berpisahh dgn dia ! Hurm , ! Hope :)) . Hurm .. Sayangg awq sanadd ! Akakk ? Ouhh ! Boyfiee ? Ta tau lha pulakk akakk hajar ad kea ta ? Haha !

Saturday, 13 August 2011

Sekolah Kebangsaan Tengku Mariam ...

Yeahh ! Ta sangke duhh ! Sekulha aku akan dinobatt kenn sebagai SEKOLAH BERPERSTASI TINGGI ! Pehh ! Gilaa -2 ta sangke ! Tapi , guru besar kata minggu depan skulha akan dinilai kudd ! Haha , best nyaa ! Tapi , mesti peraturan nyaa ketatt kenn ? Aduhh ! Tuhh yang benci nie , ! ? Guru besar jugaa kata skulha kite mewakili seluruh sekolah at daerah batu pahat nie ? Wahh ? Gilaa jea ? Pehh ! Harap -2 lha jadikk ! Hihii :)) , ! Tapi , guru besar jugaa kata kalau ta dpt bermakne dia gagal mengurus kann sekulha nie ? Haiss ? Ta kann lha ! ? Biaa betikk ? Kita orunkk kenaa baikk jea and tunjukk kenn tingakkahh !  laku yang sopan ? Yea lha ! Amin ~ Kbaii~

Lirik lagu : Luahan Hati ~ Apit ~

Pertama kali ku dengar suaramu ,
Sayunya hatiku merindui dirimu ,
Walau punn belom kita bersua muka ,
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu dengan mu ,
Hatiku terpaut melihat senyumanmu ,
Aku berharap kau menerimaku ,
Kerna aku bersedia mencintaimu ,

Akan ku renang lautan yang berapi ,
Membukti kehebatannya cinta ini ,
Tetapi jikalau kau meninggalkan aku ,
Terhiris hati ini ,
Terguris jiwa ini ,

MENANGIS TA BERLAGU

Biarpunn ombak yang mengubah pantai ,
Kasih ku ta kan hamcur berderai ,
Biarpunn hari berganti hari ,
Dirimu tetap ku nanti ,

Sayangku pimpinkan tanganmu ,
Menuju mahligai bahagia ,
Kita bersama nikmati kisahh cinta ,
Hidupp bagaikan disurga

OUHH KASIHH ! !

Cinta Kau Dan Aku

' Apa jadi DRIVER ' ? Hei Risya , dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja MILAH tu sampaikan jawatan DRIVER pun kau terima ? Dah - dah , balik kampung saja ! Tolong mak kat warung lagi bagus .  Apa kau ingat kau tu JANTAN ke ? Nak jadi DRIVER , ' marah Mak Timah !
 ' Kalau saya kata kan saya tak kisah untuk memperisteri kan awak ? Dan saya juga sebenarnya suda mula menyukai awak , ada kah awak akan berubah fikiran untuk menerima saya ? ' soal FARISH HAKIMI dengan wajah serius .
 ' Sayang , dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia menjadi suami sayang . Abang harap Risya boleh menerima abang dalam hidup Risya. Percaya lah abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang yang sah . '
 ' Sebaik sahaja kaki FARISH HAKIMI hendak melangkah masuk ke balai berlepas , dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenali nya . Suara yang sememangnya amat disayangi . suara yang menyebabkan dia ketawa , suara yang menjadikan hidup nya ceria  , suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya .Tidak , dia tidak perlu mendengar suara itu lagi . Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya ? Bukankah suara itu yang telah meragur kepercayaan ? - Tamat -

Bulan Ramdhan Datang Friends :)

Hurm , Bulan ramdhan dtg kembali :) Yeahh ! Best nyaa . :D , Butheway , penaddpenadd lha jugaa :)) ! Kenn skulha , tusyen and anymore lha :)) Ouhh ! Puase tau ! Jangan tinggal kayy ? Haha , baguss :) .. Hurm , jangan lupe sahur tau ! Ha ' ahh ! Jangan buadd bende yg ta berfaedha auu ! Haiss , bnyk dosa nyaa tuhh ! - , - .. Kayy lha . Kbaii ~

Monday, 8 August 2011

Copy Dary FACEBOOK sayaa ( Nurish Sweet )

Alasan yang palingg berkesan blew buadd jahadd di skulha : Ponteng skulha - Cume na meringkan beban cikgu .Mewarna kenn rambut - Saje na test cikgu sama ad cikgu rabun warna atau punn ta . Merayau at skulha - Na tengok ad ta kes pergaduhhan berlaku . Conteng Meja - Memupukk bakat kesenian / creative . Gaduhh - Menegakkenn keadilan . Ta siapp kerja skulha - Na menguji kesabaran cikgu . Isap Rokokk - Na tengok cikgu ad asma kea tidak  ? Try lha alasan nie , SURE menjady punye ! Haha :))

Akakk Angakatt Kuu :))

Erm , Kakakk angkat kuu ! AQIS ! Kakk Aqis baekk , comell , cantikk , pandaii and otherrs ! She is my akakk angkat ! Dha lame dha jadi ! Erm , Dea nie , baekk gilaa lha ! Kalau na kenal dea add lha dea at dlm facebook - - > AQIS BLOGURLZ . Dea dha berpunye mehh ! Dha ta buleyy kudd na TRY HER ! Haha :)) , chkp jea ! Ta tau lha btul ! Hihii :)) Saya sayangg dea gilaa -2  ! Hihii :)) Kakakk aqis jgn tinggal kenn nurish kayy ? Janjji ! Almost i think she want tuhh tinggal kenn me ! I don ' t want it ! Hihii :)) Sayangg  akakk ! So much ! Be happy always with your boyfiee :))

Editt Blog Baru ?

Alhaa , blog burukk lha ! Ta tau sanadd na EDIT mcm mne ? Haiss ? Sape buleyh tlg yeaa ? Aduhh ! Memangg lha ta na crowedd sanadd ! But , na lha jugakk cantikk tuhh ! Hurm , sape can help me ? Aduyaii ! Peningg lha ! Na suruhh sape nie ? Sape yang pandaii editt blog ? Can help me ta ? Alhaa , ! Mcm mne nie ? ? Ta rety lha na edit blogg ! Urghhh !

Adekk Angkat Kuu :))

Ouhh ! Bnyk nyaa adekk angkat ku ! Haha , Ta pehh lha ! Sekali sekala kenn ! Bukan selalu punn ! Alhaa , bukann nyaa bnyk sanadd punn ! Just ad 3 jea ! Haiss , ! Na tau ? Liyana , Syafeekah , Qasrina ! Hihii .. Liyana and Qasrina - - > Darjah 5 , budakk peserai ! :)) Syafeekah - - > Darjah 4 , Budakk tengku mariam :)) . Butheway , sayaa sayangg dea orunkk nie ! Comel , baekk , pandaii and more lha ! Kbaii ~

Syaheerah ? Anak Suzaini ! :)

Hurm , Dea lha kawan baekk aku at skulha agame ! Hurm ., dea phm perasaan aku ! Dea jugakk selalu tlg aku ! Walau punn dea selalu maen -2 nann hakim tuhh buadd aku jeles ad , marahh ad ! Tapi aku sabar jea ! Hurm , Ituhh lha nme nyaa kawan :)) Haha ! Aku ta nak kehilangan kwn baekk mcm dea ! Dea lha kwn baekk aku ! Kalau buley lha aku na kwn nann dea sampai blew-2 ! Pehh ! Haha .. Tgk lha , mcm mane nannti ! Syaheerah nie pandai tau ! Kelas pertame sekulha pagi ! Dea dha ad BOY FIEE dha ! Haha , Boy fiee dea budakk dato onn kudd ! Aku ta na lha amekk port sanadd ! Hihii :)) KBaii ~

Copy Dary FACEBOOK sayaa ! :))

Posted toAwak , saya nak tanya sesuatu ni . Saya harap awak tak marah saya . Saya nak tanya , awak sayang saya tak ? Kalau saya mati , awak sedih tak ? Kalau saya pergi dari hidup awak , awak nangis tak ? Kalau saya bunuh diri , awak marah saya tak ? Kalau saya mati , awak akan mandikan jenazah saya tak ? Awak , kalau saya mati , nak .........ke awak d.............................​..............................​ .atang melawat kubur saya ? ♥ Awak tahu kenapa saya tanya awak ? Sebab saya nak awak tahu , saya sanggup buat semua tuu kalau awak pergi meninggalkan saya :'(

Aboudd Himm :))

Wouhh ! Saya na cite kenn pasal HAKIM ? Na ta ? Buley jea kudd ! Haha , Kayy lha . saya cite . Dea nie buley lha ! Ta lha KAYA sanadd ! Budakk peserai ! Dea nie POPULAR mehh ! Ouhh ! Ramai kebeno yang suke at dea ! Menyampahh pulakk ! Jeles tau ! Hihii :)) Dea ad akakk and abg ! Akakk dea - - > Siti Hajar Sadon . Abg dea - - > Muhammad Faiz Sadon . Ad adekk jugakk - - > Saif Aiman Sadon , Adekk dea darjah 5 ! Hakim ? Comel buley lha ! Ketawe dea ! Pehh ! Ta buley blhaa ! Mara dea cantikk gilaa ! Tuhh jea kudd ! Kayy ? Kbaii ~

Hurm , Selamat Datang :))

Hie :)) , Hurm , Buadd BLOG baru mehh ! Tapi ta lha lawa sanadd :)) , Simple jea ! Ta na lha CROWDED sanadd :)) Haha :)) , Hurm , Butheway , nama saya Nurish Whahidah . Umur 12 Tahun . Sekolah at SKTM / SAP . Hurm , Boyfieee ? - - > Muhammad Amirul Hakim Sadon ( Are kimz bee pee ) Tuhh jea kudd . Kayy ? Oppss ! Lupe pulakk kalau dha bukakk and bce jgn lupe FOLLOW kayy ? Thanks .